Súkromné zubné centrum sa nachádza priamo pod mostom, ktorý vedie cez rieku Váh a je hlavnou dopravnou tepnou.

Autom zo smeru Bratislava: Z dialnice D1 zídite výjazdom na Hlohovec. Pokračujte po ceste 513. Po prejdení mosta cez rieku Váh prídete ku kruhovému objazdu, kde zvolíte prvú obočku vpravo. Po 400 metroch na križovatke tvaru T odbočte vpravo a po ďaľších 200 metroch dorazíte do cieľa.  A začiatok cesty k zdravým a bielym zubom máte sa sebou.

Autom zo smeru Nitra:  Po príjazde do Hlohovca pokračujte rovno po hlavnej ceste, až kým neprídete ku k druhému kruhovému objazdu pred mostom cez rieku Váh. Tu zvoľte tretiu odbočku a pokračujte po hlavnej ceste. Po 400 metroch na križovatke tvaru T odbočte vpravo a po 200 metroch prídete k súkromnému zubnému centru.

Opatrenia COVID-19 Máte bolesti?
Adresa:

Telefon:
Otvaracie hodiny:

8:00-9:00 bolesti

9:00-15:30 Ut, St, Pia objednaní pacienti

9:00-19:30 Po, Št objednaní pacienti

8:00-15:30 recepcia a objednávanie pacientov

Naša stránka na Facebooku:

s ohľadom na situáciu a vývoj pandémie ochorenia COVID-19, pri zohľadnení súčasných poznatkov lekárskej vedy a v súlade so štandardnými postupmi na výkon prevencie, je súčasťou ošetrenia v našom zdravotníckom zariadení vykonanie antigénového testu na COVID-19  u všetkých pacientov, ktorí sa nepreukážu relevantným dokladom o negatívnom výsledku RT-PCR alebo antigénového testu na COVID-19 uskutočneného maximálne 3 dni (deň testu sa započítava) pred návštevou nášho zdravotníckeho zariadenia s výnimkou osôb, ktorých aktuálny zdravotný stav si vyžaduje poskytnutie neodkladnej zdravotnej starostlivosti. Pacienti bez relevantného dokladu o negatívnom výsledku RT-PCR alebo antigénového testu na COVID-19 budú ošetrení v režime suspektných pacientov alebo budú objednaní na ošetrenie až po skončení mimoriadnej situácie súvisiacej s ochorením COVID-19 v SR.

Veríme, že zodpovedným prístupom nás všetkých a rešpektovaním prijatých opatrení prispejeme k ochrane zdravia a životov a eliminácii masívneho šírenia ochorenia COVID-19. Test je momentálne možné urobiť iba výterom z nosohltanu, nakoľko prišlo ku krátkodobému výpadku krvných testov na trhu.

Akýkoľvek test a je jedno či antigénový alebo PCR, v zásade už pár hodín od jeho vyhodnotenia, nemusí byť platný, pretože ste sa už medzitým mohli nakaziť a infekcia sa mohla dostať do štádia, ktoré ohrozuje Vaše okolie. Preto už po 3 dňoch potrebujeme znovu skontrolovať zdravotný stav pacienta.

Deti môžu byť potenciálnymi nosičmi vírusu. Štát ich vyčlenil z celoštátneho testovania kvôli dôvodom, ktoré nemajú nič dočinenia s odbornosťou. My sme už zachytili pozitívne 3 ročné dieťa a keby sme také dieťa ošetrili v ambulancii tesne pred vami, Vaše deti by sa mohli nakaziť. Pre nás je Vaša bezpečnosť prvoradá.

Áno, deťom robíme test z krvi. Táto možnosť je tu i pre dospalých pacientov.