Zubná technika

V našej zubnej technike sme zameraní na najmodernejšie technológie a materiály od renomovaných svetových výrobcov. Neustále sledujeme trendy najmä v digitálnej oblasti CAD/CAM.

Na vyrobené zubné náhrady kladieme vysoký dôraz ako z estetického, tak i z funkčného hľadiska.

Výhodou ,,in-house” zubnej techniky Andel Elite Dental Center je priama konzultácia s pacientom – výber farby, skúška a asistencia pri nasádzaní zložitejších protetických prác.

Adresa

Ordinačné hodiny

8:00 – 9:00 Bolesti
8:00 – 15:30 ST, Št, Pia objednaní pacienti
8:00 – 19.30 Pon, Ut objednaní pacienti

A začiatok cesty k zdravým a bielym
zubom máte za sebou.

Chcete vedieť o všetkých
našich novinkách?
Zostaňte s nami v kontakte!

s ohľadom na situáciu a vývoj pandémie ochorenia COVID-19, pri zohľadnení súčasných poznatkov lekárskej vedy a v súlade so štandardnými postupmi na výkon prevencie, je súčasťou ošetrenia v našom zdravotníckom zariadení vykonanie antigénového testu na COVID-19  u všetkých pacientov, ktorí sa nepreukážu relevantným dokladom o negatívnom výsledku RT-PCR alebo antigénového testu na COVID-19 uskutočneného maximálne 7 dní (deň testu sa započítava) pred návštevou nášho zdravotníckeho zariadenia s výnimkou osôb, ktorých aktuálny zdravotný stav si vyžaduje poskytnutie neodkladnej zdravotnej starostlivosti. Pacienti bez relevantného dokladu o negatívnom výsledku RT-PCR alebo antigénového testu na COVID-19 budú ošetrení v režime suspektných pacientov alebo budú objednaní na ošetrenie až po skončení mimoriadnej situácie súvisiacej s ochorením COVID-19 v SR.

Akýkoľvek test a je jedno či antigénový alebo PCR, v zásade už pár hodín od jeho vyhodnotenia, nemusí byť platný, pretože ste sa už medzitým mohli nakaziť a infekcia sa mohla dostať do štádia, ktoré ohrozuje Vaše okolie. Preto už po 7 dňoch potrebujeme znovu skontrolovať zdravotný stav pacienta.

Deti do 12 rokov test nepotrebujú. Testom, nie starším ako 3 dni sa musí preukázať doprovod dieťaťa. (Výnimkou môže byť ambulancia dentálnej hygieny, ak hygienik nie je ešte chránený druhou dávkou vakcíny).

Áno, deťom robíme test z krvi. Táto možnosť je tu i pre dospelých pacientov.